Heeft u een compliment of een tip?
Heeft u een compliment of een tip over één van de medewerkers of over het centrum? Bespreek dit dan met de persoon waar het om gaat. Leg uit waar u tevreden over bent. Een compliment of een tip horen wij natuurlijk graag!
Zijn er klachten over uw huisarts? Doe er dan iets mee!
Wij doen onze uiterste best om u naar tevredenheid te helpen. Het is mogelijk dat u over uw behandeling of bejegening niet tevreden bent. Hier kunt u lezen wat u kunt doen als er sprake is van onvrede of een klacht over uw huisarts.
De klachten bespreken met uw huisarts
Bespreek eerst de klacht met uw huisarts want deze is eindverantwoordelijke voor het beleid. Wanneer de huisarts niet weet dat u ontevreden bent, kan deze ook niets veranderen. Dit geldt ook wanneer u een klacht heeft over de praktijkondersteuner of de doktersassistenten. Wilt u liever uw klacht schriftelijk indienen: op de praktijk kunt u vragen naar het klachtenformulier. Deze kunt u ingevuld inleveren in de praktijk. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Komt u er na een gesprek niet uit dan kunt u advies en ondersteuning vragen bij:
Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE).Tel: 088-022 91 00 Mail: info@skge.nl